CLOUT BLOAT ‘a ÇÖZÜM MÜ?

Bu maceramızda Clout Tabletin peşinde düşeceğiz

Bloguma sürekli takip eden akvaristler bu

konuya da dikkat kesilecekler eminim.

Bu konu Tropheuslar ve diğer

cichlidlerimizi etkileyen korkulu rüya

BLOAT hakkında  olacak.

Takdir edersiniz ki her tropheuscu veya cichlidci Bloat hakkında bilgiye sahip olmakla birlikte bir çok tedavi de yerli ve yabancı forumlarda dolaşmakta.

Bu tedavilerle balıklarını kurtaran varmı bilmiyorum. Varsa da ben bu tedaviyle kurtardım diye de yazmıyorlar nedense . Malumun üzere başta metranidazol olmak uzere çeşitli tedavileri kast ediyorum .

Metranidazol ve  epsom tuzu (magnezyum sülfat) ‘nu kullanan biri olarak söylüyorum bunları .  Çoğu ticari adıyla  flagyl tedavisi olarak bilir metranidazolu.

Neyse ki CLOUT diye bir ilaç çıkmış Amerikada .Sizlerin ne düşündüğünü  bende merakla bekliyorum. Bu başlık altında Clout tablet alıpta kullanan hobici arkadaşlarımız balıklarını kurtarıp kurtarmadıkları hakkında bizlere yorumlarıyla fikir verecekler zannediyorum.  Hadi bakalım ,eğer tavsiye için başka sitelerden link verecekseniz eğer; sitenin genel  ismi gibi  olmasın lütfen. Direk konu ile ilgili linkini vermenizi rica ederiz. Kullandım balıklarım iyileşti gibi

5 Yorum

  1. Clout butun dunyada bloat tedavisinde kullanilan ve fayda gosteren bir kac ilactan biridir. BEn bu ilaci 1999 yilinda beri kullaniyorum ve kullanan 100`un uzerinde insanlar gorustum, tedaviye erken baslandiginda mucize etkisi var.

    Ingilizce yayin yapan http://www.tropheusfanatics.invisionzone.com
    http://www.trophs.com

    Turkce yayin yapan sitemizde de
    bu ilaci kullanan kisilerin yazilarini inceleyerek tecrubelerinden yararlanabilirsiniz. Clout adli ilacin iceriginde bulunan “dimet“ adli madde; “metronidazole“ maddesinin aksine oral yolla alinmadiginda da etkili oldugu icin clout`un ustunlugu burada etkisini gostermektedir.

    Her hastalikta oldugu gibi bloat tedavisinde erken teshis ve tedavi cok onemlidir, bloat`a sebep olan protozoa`lar hastaligin ilerleyen donemlerinde baligin butun vucuduna yayilir ve ikicil enfeksiyonlara ya da ic organ iflasina sebep olur ve balik bir kac hastaliktan birden etkilenerek olur.

  2. Ali bey elimde clout bulunmaktadır.Clout u amerikadan getirttim denemek isterseniz sizede yollayabilirim.
    ürünü almak isteyen olursa güvenli e ticaret sitelerinde satışım bulunmaktadır.
    http://www.sahibinden.com/clout_tablet_bloat_tedavisi_icin_bedava_kargo-72WQQaXQQ15571651WQQpXQQdisplayitem

    Unutulmaması gereken husus ecza dolabınızda muhakkak clout bulunmalıdır.

  3. Bloat tedavisinde clout kullanip tedaviden basari saglayan hobicilerden bazilarinin gorusleri ve paylasimlari. Acil durumda ilac temin etmek isteyen ve maddi durumu musait olmayan arkadaslara ucretsiz ilac gonderebilirim.

    http://www.akvaryumdatropheus.com/forum/viewtopic.php?f=9&t=606&p=3381#p3381

    http://www.akvaryumdatropheus.com/forum/viewtopic.php?f=12&t=576&start=30

    http://www.akvaryumdatropheus.com/forum/viewtopic.php?f=12&t=410

  4. Clout satan arkadaşlar, Blogumu takip eden hobicilerden gelen istekler doğrultusunda blogdostlarına özel bir indirim istiyoruz. Tekliflerinizi bekliyoruz

  5. Unutulmaması gereken husus ecza dolabınızda muhakkak olmalı, Ali selim beyin blog dostlarına özel indirimler yapılacaktır.Bana telefondan (5056249852) ulaşıp ‘aliselim66 blog dostuyum’ diyin yeter.

    http://www.sahibinden.com/clout_tablet_bloat_tedavisi_icin_bedava_kargo-34WQQaXQQ15571651WQQpXQQdisplayitem


Yorumlar kapatıldı.

