ESKİ TÜFEK- Efsane Geri Dönecek mi ?

Çok muhterem Uzaklardaki yakınımız sevgili Kayhan Soner bey abi

Size ulaşmak için google ve akvaryumla ilgili ne kadar forum varsa oralarda sizi aradım. Bundan yaklasık bir yıl evvel  balık nakli ve ithalatlar konusunda bilgi verirken hatta muhteşem ilacı FMC yi okurken size hayran kaldım. Nasip bugüneymiş. O gunlerden bu yana cok arastırmalar yaptım ve hobıde kendımı gelıstırmeye calıştım.

Ama o kadar faydalı bılgıler veren bır ınsanın forumlardan silinişini ve engellenişini hazmedemedim. O yüzden sizinle ne kadar çok tanışmak istediğimi bilemezsiniz. Gerek bilimsel konuları hobiye yeni başlayanların bile anlayacağı şekilde gurur yapmadan  anlatmanız , o engin bilginizi bizlerle çok mütevazi bir şekilde paylaşmanız sizin uslubunuzu ortaya koydu.

Bu mütevazi usluba Türk akvaryum hobicileri  olarak çok ihtiyacımız vardır.Forumlar sizin değerinizi anlamadıysa  biz hobicilerin ne günahı var.

Muhakkakki sizinde gönlünüz bizlerledir. Günde bizlere ayıracağın 15 dakıkaya bizim çok ihtiyacımız vardır. Bu vesile ile sizle tanışmayı çook arzuluyorum.

Lütfen ESKİ TÜFEK efsanesi geri dönsün

Öncelikle kendim için araştırmalar yaptım ve bunları hobicilerle paylaşmak adına kendi blogumda yayınladım.Mumkun oldugunca yerli forumlarda olmayan konulara değinmeye çalıştım .

Bu gaye ile sizlerden gelen bilgileri reklamsız olan bloğumda hobicilere müjdeleyerek duyuracağım.Cevabınız gelir gelmezde hemen yayınlayacağım.

Bu müjdeyide şimdiden yayınlıyorum.

Sonsuz hürmetlerimizle.. 24 Mart 2010

The URI to TrackBack this entry is: https://aliselim66.wordpress.com/2010/03/24/eski-tufek-efsane-geri-donecek-mi/trackback/

RSS feed for comments on this post.

22 YorumYorum bırakın

  1. Kayhan abi saglik ve afiyettedir. Ama sitelere yazi yazmama karari vardir (Tek bir site haric)
    Metin ÖZKUL

    • O siteyi buldum. Takip ediyorum. Teşekkürler

  2. Kayhan Abimiz başımızın tacıdır. Kendisine vaktiyle çok haksızlıklar edildi forumlarda. Haklı olarak hiç bir siteye girmiyor. Metin Bey’in dediği gibi bir tek site hariç.

    • Ali Selim Bey unutmadan eklemek istiyorum. Sadece takip etmeyin , sizin gibi değerli bir akvaristin de aramıza ana konumuz olan türle katılımınızı bekliyoruz. Bir gün sizinlede türdaş olacağımızı umut ediyorum. Hatta sizi ayartmak için bir takım düşünceler de içindeyim.

      • Lepistesleri akvaryumcuda gördüm. Gerçekten çok güzel balıklar. Lepisteslere bitkili ve bol yeşil bir ortam sağlamak lazım heralde. Buna benzer sebeplerden lepistes bakmaya uzak duruyorum. Lepistesler konusunda araştırma yapan , Dünyada bunların uzmanı olan kişilerden bilgi alıp , forumlarda paylaşan , hobiyi ileri götürmeyi amaç eden siz lepistes sevdalısı insanlar olması çok gurur verici. Her ne kadar lepistes beslemesemde sizlerle birarada bulunmak çok güzel. http://www.lepistes.org sitesine ve forum üyelerine , bloğumdan sevgilerle

    • Gecikmeli olarak yazıyorum kusura bakmayın. Sizin yorumunuzdan önce http://www.lepistes.org sitesinde Kayhan abinin izine rastladım. Daha önceden de üye olduğum lepistes ile ilgili forumu daha da takip eder oldum.

  3. Selamlar…

    Oncelikle; Basta, Aliselim kardesim olmak uzere, bu blog’da sahsim hakkinda yazi yazan herkese (Biraz gecikmeli de olsa) tesekkur ederim. Umarim hakkimda yazilanlari hakkediyorumdur…😉

    Aliselim kardesimin sorusuna gelirsek;
    Her sitede, YONETICI konumunda olan kisiler vardir. Bunlara “Gozunun ustunde kasin var..!” diyemezsiniz. Derseniz; Yazilarinizi siler, oda olmadi banlarlar.
    Siz herhangi bir konunun alimi olsaniz da, bu boyledir. Cunku site onlarindir. Parmak ve tus da onlardadir. Karizmalari cizildiginde de, parmaklari tusa (Sizin kim oldugunuz ve bu ugurda ne mucadele verdiginiz dusunulmeksizin) dokunur…😉
    Bunlar; Dun size “DEGERLI ABIM” diye hitap ederler, islerine gelmediginde ise, kuculurler ve “ULEN” diye baslayan cumleler kurarlar.😦

    Ben, “35 yilini bu ise vermis” ve belli bir kulturle buyumuz bir kisi olarak;
    Sadece ve sadece TURK AKVARISTLERI’nle biseyleri paylasmak amaciyla yazilar yazdim. “Agzimin payini” da fazlasiyla aldim…😦

    Tum bunlara ragmen, son bir deneme yapmak istedim Oda nafile..!
    Zira; Yonetici yine ayni (Mantiktaki) yonetici ve tabii ki, sonuc yine ayni sonuc…😦

    Ornek:

    On 07/03/2011 at 16:30 Barış Er said:
    Kayhan Abimiz başımızın tacıdır. Kendisine vaktiyle çok haksızlıklar edildi forumlarda. Haklı olarak hiç bir siteye girmiyor. Metin Bey’in dediği gibi bir tek site hariç.

    Kendi sitesinin basarisi (Ve sahsi beklentileri icin) bu sozleri soyleyen, Sayin Baris bey (!), isine gelmeyince, (yani; Hayal ettigi SOMURU sistemine comak soktugum icin) bana ULEN diye hitap eden kisidir.

    Ben; Kimsenin yaptigi ve yapacagi AHLAKSIZLIKLARA ortak olmayacak, ve onlarin MAHALLE AGZI konusmalarina cevap verme tenezzulunde bulunmayacak kadar BEYEFENDIYIM…!

    Bu Baglamda; Adi gecen sitede dahil olmak uzere (Ki; Oncekilerini bana mumla aratmislardir) hicbir sitede, paylasimda bulunmayacagim…
    Bu kararim icin tum dostlardan ozur dilerim ama, zaten DOSTLAR sahipsiz olmadiklarini biliyorlar…😉

    Mail adresimi bildikleri gibi…😉

    Saygilar…

  4. Hoşgeldin aramıza Kayhan SONER bey abi. Bizleri yalnız bırakmadığın için teşekkürler.

  5. Seneler önce tanıdım Kayhan Soner ‘i. Bilgi birikimi, tecrubeleri ve bir balık çiftliğinin başında oluşu ona hayran olmam için yeterliydi. Aslında bu adam, belki de her hobicinin hayallerini kurduğu hatta hayal bile edemediği bir konuma ulaşmıştı. Seneler önce o dönemin kısıtlı imkan ve bilgileri doğrultusunda bu hobiye başlayıp bu gün Tayland da bir balık çiftliğine sahip olup, Türkiye’ye de ciddi anlamda balık gönderen bir kişiydi.

    Ancak, Kayhan Soner her girdiği forumda kendisinden beklenenden farklı bir görüntü çizdi, bazı insanların görmek istedikleri gibi davranmadı, doğru bildiğini söylemekten çekinmedi, buna açık sözlü oluşu ve sivri dili de eklenince belirli bir sürenin sonunda bazı tartışmaların içerisinde kaçınılmaz olarak yer aldı.

    Hatta ne kadar ilginçtir ki son olarak bulunduğu forumda biraz yukarıdaki satırlarda başımızın tacıdır diyenlerin ağıza alınmayacak hakaretlerini üzülerek okudum.

    Peki ne oluyor du da ilk zamanlar başımızın tacı diyenler daha sonra küfürlerle ve hakaretlerle saldırmaya başlıyordu?

    Maalesef hobimiz her dönem hobi adına birşeyler yaptığını iddia eden, ama aslında kendi menfaat ve çıkarlarının peşinde koşan insanları içinde barındırdı. İlk zamanlar koca koca adamlar discus balıkları ile aynı yolu izlerken bugün maalesef lepistesler bile söz konusu çabalarda kullanılabilmektedir.

    İşte bu ve benzeri konularda Kayhan Soner hep tam da zamanında çıkıp kral çıplak dedi, bildiklerini cesurca insanlarla paylaştı ve her seferinde de aynı bildik sonuç ve tepki ile karşılaştı.

    Ancak şu bir gerçek ki, seneler önce bazı güçleri elinde bulundurup, bu güçleri sözüm ona hobi adına kullandıklarını iddia eden ama arka planda kendi maddi ve manevi menfaatlerini ön planda tutan insanların nasıl şu an hobide adı bile anılmıyorken Kayhan Soner buradaysa, bilin ki bugün benzer metodları izleyenlerin seneler sonra adını bile kimse hatırlamazken, Kayhan Soner orada olacak ve Türk bayrağını Thailand da dalgalandırmaya devam edecektir. ( Cenabı allah sağlıklı ve uzun ömürler versin)

    Eski Tüfek…. İyi ki varsın😉

    Saygılar
    Tarık

  6. Sende, iyi ki varsin Tarik…
    Canim kardesim Metin de iyi ki var… (Su an kanserle savasiyor kendisi.)😦
    Tum beni sevenler veya sevmeyenler icin soyluyorum. Iyiki varsiniz…😉
    Allah, hepimize saglik ve afiyet versin. Hatta; (Ve varsa) dusmanima da versin…
    Zira; Beyazin olmadigi bir alemde siyahin yeri, Cirkinligin olmadigi bir alemde de guzelligin hicbir degeri yoktur.
    Yaradanim, bunlari ikiz yaratmistir ki; Biz kullar; Degerlendirelim ve secim yapabilelim diye.
    Bu asamada, Yaradanimdan tek bir dilegim var. Eger kabulse;
    Lutfen Guzel Allahim..!
    Omrumun geri kalanini al, METIN’ imi minciriklarima bagisla…
    Lutfen…!

  7. Yukarida ki MINCIRIKLARIM ifadesini, belki bazilariniz anlamiyacaktir. Benim MINCIRIKLARIM; Metin kardesimin dunyalar guzeli iki kizi icin kullandim bir sifattir. Resimleri, Taa dunyanin obur ucunda, Turkiye’den en az 10 bin kilometre uzakta, kalbi Turkiye icin atan bir insanin duvarindadir.. Kendi oz kizimin resminin yanindadir…😉

  8. Dün almış olduğum sonuca göre 2-0 öne geçtim.Yani kurtuldum.Ancak maç devam ediyor.Bana desteğini esirgemeyen tüm sevenlerime çok teşekkür ederim.Ama bir kişi var ki devamlı yanımda olduğunu hissettirdi.Onun yeri bende her zaman farklı.ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM KAYHAN ABİ.

    • Geçmiş olsun, Allah (c.c) şifa versin. Bol bol ”Ya Şafi” diye dua ediniz

  9. Sevgili Blogdostlarım , bloğa yapılan yorumları Türk ahlak ve geleneklerine aykırı olmadığı sürece yayınlıyorum. Kendinize bir cevap hakkı doğuyor ise sizi en iyi temsil edecek, yine sizden başkası olmayacaktır.
    Bütün blogdostlarına saygı ve muhabbetle

  10. “Hayat” dedigimiz bu mucadele de, hersey pamuk ipligine baglidir.
    Bir aksam yatarsiniz, sabahi goremezsiniz… Bu Allahin taktiridir…
    Oyleyse; Her gece yatmadan once, su duayi yapmak sanirim yanis olmaz…
    “Ey guzel Allahim…! Dun sana inananlarin rahmetini esirgeme benden. Amin…”

  11. Kayhan abi nerelerdesin.Sağlıgın sıhhatın iyimi. Hiç sesin soluğun çıkmıyor.

  12. Su an Kayhan Sonerle karsilikli oturmaktayim saglik sihhat gayet yerinde🙂

  13. Kayhan Abi karsimda oturuyor sagligi sihhati gayet iyi

  14. Kayhan Bey Thailandaydi en son, ne oldu cok merak ediyorum dogrusu. Kendisine ulasmaya calistik hatta mudur olarak calistigi firmayi bile aradik ama yabanci konusan birileri cikti, Skyfarm diye bir yere yonelttiler asil firma sahiplerine, Kayhan Abimizin calistigi yerin. Internet siteleri olmadigi icin ulasamadik. Insallah sagligi iyidir yada calisma vizesinde sorun yoktur. En son sel oldu dediler orda cok uzulduk hep Kayhan abiye dua ettik, bi tanidik maddi sikinti var su parasini bile odemeyemiyor anca isler zorla donuyor demisti Thai Fish Farmda. Keske elde olsa da yardim edebilsek. Tum dualarimiz Kayhan Abimizle. Allahim her gun dua ediyoruz.

  15. Kayhan abi bu camianın bir daha yetiştiremiyeceği kadar tecrübeli eşi benzeri bulunmaz bir abimizdir. Muhabbetine doyamıyacagım abilerimden biridir.bugün görüştüm kendisi ile saglığıda çok iyi işleride allah daha iyi etsin arkadaşlar…

  16. Selam Dostlar.
    Oncelikle AliSelim’e, daha sonra bu bloga yazi yazan herkese tesekkurler… Umarim, sahsima yapilan iltifatlari hakkediyorumdur..😉

    Oncelikle sunu soyleyeyim ki; Eski Tufek artik geri donmeyecek. Cunku ben, (Her ne kadar dogup buyudugum ulkemi ozluyor olsam da) yeni kurdugum yasantimda ve yeni ulkemde cok mutluyum. Sagligim ve sihhatim ise, yasima gore cok iyi. Hatta; Super diyebilirim..😉

    Turkiye’deki Internet sitelerine de geri donmeyecegim. Sanirim bunun nedenini daha once aciklamistim.
    Ama, “nedenini” anlamayan arkadaslara, konuyu bir defa daha anlatmak adina ornek vereyim.
    Yukarida bir arkadasimiz; Benim disimle, tirnagimla elde ettigim ve USTUNE TURK BAYRAGI diktigim bu ciftlikte, “Mudur (!)” olarak calistigimi falan soylemis.😦

    Arkadaslar…! Burasi benim ciftligim. %100 sermayesi benim ciftligim.
    Yani; Ustunde Turk bayragi dalgalanan, %100 TURK CIFTLIGI…
    Ama maalesef; Sanki, bir Turk’un basarisini, bir takim soylemlerle kucumsemek gibi bir telas icinde bazi sahislar. Niye ki..?

    Dunyada, uzerinde TURK BAYRAGI dalgalanan, daha kac TURK CIFTLIGI VAR..?

    Sonuc olarak; Kim ne derse desin, Atalarimizin bir sozu var…
    IT URUR, KERVAN YURUR..!

    Anlayana..😉

  17. Anlamayan” ‘lari; Iki katogoride degerlendirmek yerinde olur sanirim…

    1) Amaclari; UZUM YEMEK olan, tecrubeye ve bilgiye ihtiyac duyanlar.
    2) Amaclari; BAGCI DOVMEK olanlar.

    Birincileri; (Basta Ali Selim Kardesim gibi) her zaman basimin taci ettim. Bundan sonra da ETMEYE devam edecegim.

    Ikincileri; Kendi bahtsiz gelecekleri ve kaderleri ile basbasa birakiyorum.
    Muhatabim bile olmayacaklardir…

    Son soz olarak;;
    Hz.Allah, herkese gonlune gore versin…!


Bir Cevap Yazın

