Bloğumu takip eden hızlı hobicilere GEMMA’dan Bedava Yem

Evet sevgili blogdostları ve akvaryum hobicisi arkadaşlarım. Merak ettiğiniz ve araştırılması gerek konuları büyük bir titizlikle incelemekteyim . Yine araştırılması gerekecek bir konu akvaryumcuya bir malzeme için gittiğimde doğdu. Alışverişimi tamamladıktan sonra yazarkasanın bulunduğu ve sonişlemlerin yapıldığı bankoda bir kutu içerisinde 5 ayrı yemin konumlandırıldğını gördüm. Üzerlerinde yazan  yazıda GEMMA idi. Daha sonra bu GEMMA yemin ne olduğunu araştırmamı gerekecek aklıma takılan sorular gelecekti. Gemma balık yemlerini üreten SKRETTİNG firmasını sizlere daha önce bu linkte tanıtmıştım.

https://aliselim66.wordpress.com/2010/10/29/lider-balik-yemi-ureticisi-skretting-turkiye-uretime-gecti/

Özet olarak beş kıtada 19 fabrikayla 40 senedir kültür balıkçılığı için yemleri üreten alanında lider firma şimdide akvaryum balıkları yemi sektörüne el atmıştı. Buda Dünyada GEMMA markasıyla ilk Türkiyede gerçekleşecekti ve gerçekleştide. Sizlere Gemmayı üreten SKRETTİNG  Türkiye genel müdürü Levent Kayı’nın Gemma yemlerinin vizyonu ve tüketici açısından çeşitli hususlar üzerinde durmuştu. İlgili yazısıda burda ;

https://aliselim66.wordpress.com/2010/10/29/gemma-akvaryum-balik-yemleri-turkiyeden-dunyaya/

Gemma balık yemleri olarak bir internet siteleri hatta hobici ile Gemma yetkililerin sizlerle görüş alışverişi yaptığı bir forumdanda sizleri haberdar edeceğim.

Benim gibi öncelikle yemi merak edenler akıllarında kalan şekliyle arama motorlarından GEMMA diye arama yaptıklarında benim gibi hüsranlar karşılacaklarına eminim. Hele ki yemi dahada merak edip google görsellerinde resim arayanlar önce  gemma diye bir mankenin elbisesiz halleriyle  kafası karışacaktır. Bu yüzden yem mankenden daha meşhur hale gelene kadar Gemma yem sitesi daha gerilerde , hobicinin cımbızla bulacağı yerlerde kalacaktır.  O yüzden  makalelerimden habersiz zeki insanlarımızın ”Gemma Balık yemleri” diye arama yapacaklarını temenni ediyorum.

Lafı dahada uzatmadan sizlere önce resmi internet sitesini veriyorum.

www.gemmafish.com

Burada da  foruma üye olan ilk 100 kişiye verilecek bedava yem hakkında yazı ve forum üyeliği  için bağlantı

http://gemmafish.com/forum/forum_posts.asp?TID=3

Buradan foruma kayıt olun sadece 1 dk

http://gemmafish.com/forum/registration_rules.asp?FID=0&SID=4ee39bc18817cc112681fedccc65288

http://www.gemmafish.com anasayfadaki İletişim Formuna yada info@gemmafish.com ‘a  adres bilgilerinizi ve forumdaki kullanıcı adınızı bildirin.

Ben 67. üye olarak kaydımı yaptım ve forumda paylaşım yapmam için üyeliğimin aktivasyonunu bekliyorum. Nisan ayından beri ıssız olan bu forumu blogdostlarımın çoşturacağını tahmin ediyorum.  Adres bilgilerinizi  verirken (Aliselim Blog ) diye belirtmenizi isteyeceğim.Çünkü bu promosyonun sonuna yetişebildim, sizleride geç haberdar ettim. Blogumu takip eden bilinçli akvarislerin de bundan yararlanması ve kıymetli görüşlerinide forumda belirtmesi adına ilk 250 kişi olması hakkında yetkililere ricada bulunacağımdan  beni referans gösteriniz. Dediğim gibi üye sayısından ziyade blogumu takip eden bilinçli hobici ve akvaristlerin katılımını temenni ediyorum.


The URI to TrackBack this entry is: https://aliselim66.wordpress.com/2010/10/30/blogumu-takip-eden-hizli-hobicilere-gemmadan-bedava-yem/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Bir Cevap Yazın

