Gemmafish Farkıyla hediyeler geldi

Sevgili Blogdostları ve akvaristler bir önceki konumda sizleri Gemma yemlerle tanıştırmış, Gemmafish forumdan sizleri haberdar etmiştim. Gemma yemlerle ilgili bütün konuları konuşabiliceğimiz ,yetkili ve uzmanlardan soru sorup cevap alabileceğimiz, ürünler ve yemlerden beklentilerimiz hakkında biz hobicilerinde isteklerini önem veren bir forum. Bu anlayışı taşıyan bir  yem şirketi ve kıymetli yöneticileri …

Kısa bir süre içerisinde Gemma yemler evime ulaştı. Her bir yemden azar azar yada sınırlı sayıda beklerken Gemmafish yetkilileri 24 kutuluk bir paket göndermişlerdi. Daha teşekkür için ben onlarla temasa geçemeden , onlar benle görüştüler. Yemlerin ulaştığını teyid ettikten sonra ilk aklıma gelen soruları yönelttiğim kısa bir tanışma oldu. İnternet sayfası , forum ve iletişim kanalları açık. E-postalarınıza hızlı  yanıt geliyor. Kısaca Türk hobicisi olarak önemseniyorsunuz, promosyon yem edindiğimiz için övüyoruz sanmayın.

Gemmafish balık yemleri ile ilk izlenimlerim şöyledir.

9 farklı Gemma yem çeşidi içeren 24 paketlik  bir kutu Akvaryumcuda yem standında değilde  alışverişin tamamlandığı yazarkasa yakınlarındaki tezgah üstüne yerleştirilmesiyle , hobicinin dikkatini çekmeyi  beceriyorlar.

24 paketlik  kutu  şeffaf pvc plastikden içerisi görülebilir olsa 9 farklı Gemma yem ve bunların yedekleri kolayca kendini gösterir hale gelecektir.

İlk bakışta  100 Ml (65gr) lık yem kutuları gözüme küçük gelsede sonrasında bu küçüklük gözüme şirin olarak gözükmeye başladı. Ele uygun şekilde avuç içerisinde tutulabiliyor. Bu bakımdan insanda balıklara sürekli yem verme duygusu yaratıyor.Yem kutusuna alıştım ve sonrasında bu tasarımı başarılı buldum.

The URI to TrackBack this entry is: https://aliselim66.wordpress.com/2010/11/08/gemmafish-farkiyla-hediyeler-geldi/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentYorum bırakın

  1. GEMMA Yemlerinden ben de kullandım ve çok memnun kaldım. Daha önce SERA ve DAINICHI Cichlid Color FX kullanıyordum ancak balıklarım gemma yemi daha iştahla yiyorlar.

    Şahsım adına herkese öneriyorum. Ancak Gemma Yem’in satış noktalarının arttırılması gerekir. 65 gr.’lık Best Formula Tropical’i 7.5 TL’ye satıyorlar bazı yerlerde. Bazı yerlerde 5 TL imiş. Yani çok iyi bir ürünleri var, pazarlama ve satış konusunda biraz daha atak olmalılar.


Bir Cevap Yazın

