Winra destekli bitkili akvaryum

edge

Bu bitkili akvaryum dünyası bir başkaymış doğrusu. Yıllar akvaryumda kum,kaya taş ve balık seyretmişiz. Taki küçük çapta bir bitkili kurana kadar. İlk bitkilide biraz acemiliğimi atarak bu kurulama geçtim. Sizlerin tavsiyeleri ilede daha güzele ulaşacağız inşallah.. 

Kapasite (litre): 23 litre
Canlılar:

Rotala red 8 kök
Bacoba monieri-B.coriliana 6 kök
Ludwigia Glandulosa 2
 Ludwigia Palustris 2
Alternanthera reineckii (Roseafolia) 1
 Java fern (Microsorum pteropus)  6
Marisilea hirsuta 50 yaprak
Çınar ,Tilki kuyruğu

10 Neon tetra , 2-4 kiraz karides eklenecek
Malzemeler: Pipo sünger filtre, 15 watlık Eko ampül
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar: 
WİNRA WİNLİFE (TABAN GÜBRESİ)
WİNRA WİNPLUS (ORGANİK GÜBRE)
WİNRA 1-1-4 ME  (MAKRO-MİKRO ELEMENT GÜBRE NPK)
WİNRA WİNMİX (MİKRO ELEMENT)
WİNRA WİN FE (DEMİR GÜBRESİ)
 
Tabana winlife ile kapladım. Winplusı bitki köklerine denk gelcek şekilde tabana dizdim.Üzerine iri 0,5 mm bazalt kum,üstüne midye kumu ,üzerine ince bazalt kum sırasıyla tabanımı oluşturdum. Kamil kardeşimden gelen akvaryum yetiştirilen bitkileri tanka yerleştirdim. (Elimde olan kumları kullanayım diye)
Sonra çeşme suyu ile doldurdum.6 saat gündüz aydınlatma olacak şekilde zamanlayıcı ayarladım.
3 gün arayla 1/4 su değişimi yapacağım. CO2 mayalı sistem ile co2 vermeye başlayacağım. 3 hafta sonra sıvı gübre takviye edilecektir.

 

 

 

 

 

The URI to TrackBack this entry is: https://aliselim66.wordpress.com/2014/11/08/winra-destekli-bitkili-akvaryum/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Bir Cevap Yazın

