WinPlus Organik taban destek gübresi

winplusAkvaryum kurulumunda tabana serdiğiniz gübre zamanla işlevini yitirir (winlife).O halde dışardan tabana gübre eklemek ile kök ve saçak gelişimine katkıda bulunurarak ,sağlıklı bitkiler elde ederiz. Tamamen doğal ürünü şimdi tanıyalım.

Published in: on 17/01/2014 at 13:38  Comments (1)  
Tags: , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://aliselim66.wordpress.com/2014/01/17/winplus-organik-taban-destek-gubresi/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentYorum bırakın

  1. Jawa Mosslarım zamanla kahverengileşip bozuluyor ve büyüme duruyor. Işık ile ilgili sorun olduğunu sanmıyorum. Acaba gübre mi eksik. Ne yapmalıyım. Şu değişimi ne kadar hayatî bilemiyorum. Hahw bitki Akvaryumda en sevdikleri mossdur fakat bir türlü verim alamadım. Nerde ne yanlış yapıyorum aceba


Yorum bırakın